Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2009 11:48 - Жега
Автор: gotzageraskov Категория: Други   
Прочетен: 1850 Коментари: 6 Гласове:
4



  Страшна жега беше вчера! добре, че не бях на работа! Е, утре ще бъда... Ще ми се наложи поне 20 пъти да изкача 10 етажа пеша. Утехата ми е, че няма да бъде толкова горещо.
  Вчера се писах първи утешител на пострадалите от жегата, но след като се прибрах на сянка. Преди това ми се наложи да походя доста време на вън, при това предимно на слънце. Отрази ми се... На кратко - дори НЕ ми се пиеше БИРА!  След малко ще изляза и може би ще пия.




Тагове:   жега,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - И аз да се похваля, че истински къ...
26.07.2009 11:59
И аз да се похваля, че истински късмет ми беше, че не бяхме на работа, вчера. Не изкачвам десет етажа, но с часове ми се налага да вися като дяволче над един казан пълен с киселина, естествено температурата заради изпаренията се вдига и колкото е горещо още по-горещо става.

Лошото: че утре може и да не вися над казана, ако пак не дадат заплатите.

Но утре ще му мисля и то не само аз, ами всички:)))
цитирай
2. gotzageraskov - ........
26.07.2009 13:09
В началото и в края на този 10-етажен път запрашеността е такава, че видимостта е под 2 метра.
А до преди няколко години и аз работех с киселини - в цеха имаше 5 вани с размер 9Х1,6Х1,6 метра със сярна киселина (50 градуса С) и една със солна. Моето работно място беше върху пещ, поддържаща работна температура във вана с цинк. Работната температура беше 485 градуса, а ваната - с размери 9,75Х2Х2 метра и отстоеше на по-малко от метър от десния ми крак. Най-яркият ми спомен от там е четирите заплати, които ми дължат!
цитирай
3. pilcho - Ей,
26.07.2009 19:56
ама вие двамата познавате ли се ?!!?
Наздраве...
цитирай
4. pilcho - ...
26.07.2009 19:58
И, тате, поздравявам те за музикалния избор. Сега за втора поредна година ги гледах на Masters of Rock" :)
цитирай
5. cefulesteven - В началото и в края на този 10-етажен ...
27.07.2009 22:10
gotzageraskov написа:
В началото и в края на този 10-етажен път запрашеността е такава, че видимостта е под 2 метра.
А до преди няколко години и аз работех с киселини - в цеха имаше 5 вани с размер 9Х1,6Х1,6 метра със сярна киселина (50 градуса С) и една със солна. Моето работно място беше върху пещ, поддържаща работна температура във вана с цинк. Работната температура беше 485 градуса, а ваната - с размери 9,75Х2Х2 метра и отстоеше на по-малко от метър от десния ми крак. Най-яркият ми спомен от там е четирите заплати, които ми дължат!


Като сравня, признавам си: моето е направо детинска в сравнение с тази която си я вършил. Разреден разтвор от солна киселина е, мия калъпите за тротоарни плочки от полепналият бетон.

Все си мислех, че е изпитание, но не и след това което прочетох.

Днес не ми е до хвалба, че не съм на работа. Причините не са весели. Ще видим утре, дали ще се разбере...

Но:)))

Усмихнато ми от часове.
цитирай
6. gotzageraskov - .......
29.07.2009 22:18
cefulesteven написа:
gotzageraskov написа:
В началото и в края на този 10-етажен път запрашеността е такава, че видимостта е под 2 метра.
А до преди няколко години и аз работех с киселини - в цеха имаше 5 вани с размер 9Х1,6Х1,6 метра със сярна киселина (50 градуса С) и една със солна. Моето работно място беше върху пещ, поддържаща работна температура във вана с цинк. Работната температура беше 485 градуса, а ваната - с размери 9,75Х2Х2 метра и отстоеше на по-малко от метър от десния ми крак. Най-яркият ми спомен от там е четирите заплати, които ми дължат!


Като сравня, признавам си: моето е направо детинска в сравнение с тази която си я вършил. Разреден разтвор от солна киселина е, мия калъпите за тротоарни плочки от полепналият бетон.

Все си мислех, че е изпитание, но не и след това което прочетох.

Днес не ми е до хвалба, че не съм на работа. Причините не са весели. Ще видим утре, дали ще се разбере...

Но:)))

Усмихнато ми от часове.

Не е толкова страшно - изкарах там 22 години.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gotzageraskov
Категория: Други
Прочетен: 253838
Постинги: 147
Коментари: 261
Гласове: 6021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930